我的歷史日記
前方是絕路,希望在轉角 我要學懂放手,然後...轉身便走
當你感到脆弱的時候,讓我在你身心邊守候....不放手...
今日四點幾去左醒文屋企,然後同醒賢去逛街,逛到成6點先番到醒文屋企,然後就留低坐下,玩下,跟著又同佢地影相,影完玩完8點幾一齊落樓下食M記,食完係商場遊左個圈,然後又番上醒文度,9點半到就走lu!聽日又去keke!