我的歷史日記
前方是絕路,希望在轉角 我要學懂放手,然後...轉身便走
當你感到脆弱的時候,讓我在你身心邊守候....不放手...
今日係假期既最後一日最後一日,唔係咁想返,想放多幾日先!夜晚一家同埋姑媽去尖沙咀食韓式料理幾正呀!
你地睇下幾多野食,我羅左勁多野食,又牛柳、雞肉、蝦、牛仔骨、豬排、牛肉
等!
將野食放落個燒板度,炸炸聲又香,好正呀!
大家都食得乾淨利落,哈哈!不過食到勁飽,走左去廁所!無奈...............
hehe!唔知幾時又可以去食!