我的歷史日記
前方是絕路,希望在轉角 我要學懂放手,然後...轉身便走
當你感到脆弱的時候,讓我在你身心邊守候....不放手...
今日好好好悶!夜晚睇電車男,笑死我哈哈!其實我覺得我有D似電車男!佢好好笑!好笑到唔識講!加油呀!電車男!