我的歷史日記
前方是絕路,希望在轉角 我要學懂放手,然後...轉身便走
當你感到脆弱的時候,讓我在你身心邊守候....不放手...
哈哈,今日去完練習之後六點陵點去左囉眼鏡!無奈!尋日先去配,竟然今日就囉得!估唔到......