我的歷史日記
前方是絕路,希望在轉角 我要學懂放手,然後...轉身便走
當你感到脆弱的時候,讓我在你身心邊守候....不放手...
今日本身約左d fd兩點九,但唔知今日d車痴左邊條筋,唔洗半個鐘就到左,即係一點半到......跟著好彩表哥早到左.....跟著去左睇人溜.....跟著權,文贊佢地陸續到跟著行左一陣.....又一城溜冰場果然大,今次係第二次黎溜,佢地三條友今日都係我教...哈哈!幸好佢地都叫識左....跟著溜到五點半就完場走人!好正!跟著就去開會!跟著禮拜六又去溜lu!