我的歷史日記
前方是絕路,希望在轉角 我要學懂放手,然後...轉身便走
當你感到脆弱的時候,讓我在你身心邊守候....不放手...
呢幾日都係成兩點幾三點先訓,點解呢?因為放暑假囉!今日就一點個陣就起身喇!無咩野做,洗完煲,飯煲,跟著咪吸下塵囉!跟著就開電腦係度聽歌!聽日有咩地方去呀?聽日咪去醫學博物館參觀囉!所以今晚要早dd訓,哈哈!