我的歷史日記
前方是絕路,希望在轉角 我要學懂放手,然後...轉身便走
當你感到脆弱的時候,讓我在你身心邊守候....不放手...
今晚好開心,去左食日本野!好正!最開心同最驚喜唔係野食,係蛋糕,我未試過係呢d地方慶祝架!好感動好開心呀!