我的歷史日記
前方是絕路,希望在轉角 我要學懂放手,然後...轉身便走
當你感到脆弱的時候,讓我在你身心邊守候....不放手...
今日比人留堂...無奈囉!午休唔走佬唔補課姐,都要留堂,仲要留到五點半,唉....悶死....我係呢成個幾鐘就係係度幫miss做野...好彩有幾個fd係度陪我....哈哈.........真係好鬼想去溜冰呀!><不過無人很同我去....唉....
情...一個情字.....令到我好煩.....唉......想愛的沒有得去愛,不愛的卻來!