我的歷史日記
前方是絕路,希望在轉角 我要學懂放手,然後...轉身便走
當你感到脆弱的時候,讓我在你身心邊守候....不放手...
唉!情,一個普普通通既一個情字,點解可以令到每一對情侶有散,有得一齊呢?情可能令人好開心,亦都可以好唔開心!點解拍拖會令人覺得麻煩,覺得好開心呢?我好想明白,點解人要有愛情呢樣野呀?真係好煩!有時大家可能會想:對方究竟係咪玩你定係認真咁同你一齊。呢d野,佢自己就知!唉..我都冇咩野好講了!
係喇!聽日就係陸運會,好開心呀!不過都係係度發霉,因為我冇參加野,哈!不過都好,唔洗煩!哈!正,有得出去食飯聽日!yoyo!