我的歷史日記
前方是絕路,希望在轉角 我要學懂放手,然後...轉身便走
當你感到脆弱的時候,讓我在你身心邊守候....不放手...
唉......部腦比妹搞到唔知點,好彩呀爸識人整番部腦,不過部腦d野就無晒!><好彩我係n咁多個月之前back up左陳年舊file,總算唔洗搞咁多野,個整電腦條友都唔知做咩,整左個勁爆既防毒系統上去,搞到我連聊天室都玩唔到!好想產左去呀!唉...呢兩日病鬼左,無番學!一時又發下燒一時又無野,都唔係個天係咪玩野!唔知點解呢派好想去溜冰,唉....不過冇人陪呢!考試成績好想快d知個平均分同幾多名丫!><