我的歷史日記
前方是絕路,希望在轉角 我要學懂放手,然後...轉身便走
當你感到脆弱的時候,讓我在你身心邊守候....不放手...
新年又到喇,唔知今次會豆到幾多利是呢?哈,唔知過唔過一千呢,我諗無可能喇!新年有咩好地方去丫?我聽晚就去太子個邊行年宵喇,行通頂!你地行唔行丫?呵呵!諗唔到有咩好打!恭喜恭喜!