我的歷史日記
前方是絕路,希望在轉角 我要學懂放手,然後...轉身便走
當你感到脆弱的時候,讓我在你身心邊守候....不放手...
好正呀!係星期日個日去左深圳玩,住五星級酒店!好正!又大喎間房!又電視,電視仲可以睇無線電視喎!好開心呀!深圳真係好鬼大,成個迷宮咁!真係大!大陸d巴士仲多過私家車,真係恐怖!但係酒店太正喇!五星真係五星!尋晚仲飲紅酒添同我老表!九八年紅酒呀!ok架!今日走仲有酒店專車接送去車站!正!yo!!!