2010 年 5 月 26 日 星期三  |
以前既朋友已經變做陌生人...  |
分類: 未分類 |
近排我既心情低到無得再低.
可能係前幾日啊娘同我講戈留說話.
令到我既心情一落千丈.
每當我諗番起戈番說話.
我個心就會作呢個不正常既跳動.
呢番說話令到我係學校變返一個陌生人.
雖然我隔離戈個想關心我.想知我發生咩事.
但係我宥一個原則.
就係我情願將自己唔開心既事收埋自己心入面.
我都唔情願將d事嘩俾人知.
一個人唔開心總比兩個人唔開心好得多.
可能呢番說話會令到你地會覺得我好自私.
但係我都係唔想你地因為我既事而唔開心.
間接上係我唔想傷害任何一個人.
我自己既事.由我自己去接受吧..
|
|
|
我覺得如果人佢地真係當你係朋友, 佢就唔會介意同你分擔你既心事, 如果我係你朋友, 反而會嬲你唔同我講你既心事, 有d心事自己屈埋屈埋會好辛苦, 講出黎會開心d;>
|
|
|
|