2011 年 1 月 15 日 星期六  |
算唔算變左呢!!  |
分類: 未分類 |
近排真係覺得我係變左..
以前我係班fd入面只係做咩都無所謂既人..
雖然而家都係..
但係而家好似慢慢咁做左背後既大佬咁..
有d咩事..我通常都會知..
睇一睇佢地既表情同埋把聲..
我已經知佢地既心情..
可能我既觀察力係俾以前勁左好多..
唔知咁樣算唔算變左呢!!
|
|
|
armani watches 於 2011-12-21 03:27 PM 發表:
|
|
|
coach outlet 於 2011-12-21 03:26 PM 發表:
|
|
|
|