2010 年 5 月 31 日 星期一  |
過左去既事..就慢慢變淡啦!!  |
分類: 未分類 |
今日番工..啊傑想同我講D野..
當時我唔知佢講咩..又要做野..
放工拉左佢出去講..
問佢岩岩想同我講D咩..
當我聽完既時候..
我心諗..佢開心咪得囉..
唔可以強求大多..
失望就一定有D..
希望佢開開心心咁過落去啦..
聽完講完..
啊傑就同我講幾時唱K..
我就講..你同我都係同一個星期考試.
咁咪12號搞囉!!
你同我都考完試..一定得閒啦..
佢叫我..唔好諗..唱個K..忘記D唔開心既事啦.
一於醉番晚..
算啦..打到呢到都唔知講咩好..講完!!
|
|
|
==我都exam .. die die die & die only生物都一本書..!! "屎d a ma訓"+油.!!
|
網主回覆
我知你都考試..一齊加油啦..
考完試就去唱kk.. Posted at 2010-06-01 11:51 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
|