2010 年 6 月 25 日 星期五  |
| 一日復一日... |
分類: 未分類 |
基本上我每晚都會諗埋同一樣野..
當我回想番...
點解我當初會咁..
而家諗番起..
我不如做番以前戈個我..
做番內心封閉既我..
至少我唔駛記番一D事..
咁樣我諗我會過得好D..
而家既我可能係唔記得左真正既笑係點..
既然忘記左點笑..又由佢過去啦..
係人地面前...
要做一個開心既人..
係人地眼中..可能我唔會有唔開心既事..
但係當我自己一個人既時候..
我就會變番真正既我..
有時我覺得自己有雙重人格!
又或者我本來既性格就係咁..
至於答案係點..
連我都唔知..
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2010-06-26 09:00 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2010-06-25 11:32 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
|