2010 年 7 月 29 日 星期四  |
| 有一種說不出來的感覺... |
分類: 未分類 |
好耐無打過野上黎..
雖然夏令班已經過完..
但係係班主任手上囉番張成績表既時候..
我面上竟然一點笑容都無..
而我個心入面根本無為呢件事而開心過..
一點也沒有..
而家既我好似活死屍一樣..
面笑而心不笑..
呢種感覺好難形容..
或者天注定我要咁樣...
番工又係咁..番學又係咁..
maybe..搵一個知心好友..
真係咁難嗎?
有時真係想求其搵個地方將自己埋左就算..
做人做得那麼地辛苦..
人地嘩..開心又要過..唔開心又要過..
做咩唔開開心心咁過呢..
有陣時我都會咁樣諗..
但係諗得太多呢d野..
反而生活更加難過..
別人看不起你..
只會令自己既心再加多一層傷害..
|
|
|
be happy好d. 你諗多左la~可能身邊好多人想做你知心朋友呢
|
網主回覆
可能啦..但係我覺得自己好似俾人排斥咁樣.. Posted at 2010-07-29 07:12 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
|