| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
新人  |
分類: :nope |
我今日先加入乍~~多多指教~~
為左陪徐諾搞到5點幾先走……
仲比兩個女仔追住問舊曲奇好吾好味
佢地仲係度爭住話曲奇係自己整既  
|
網主回覆
謝謝支持!!!  Posted at 2010-03-19 10:04 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Yunse 於 2010-03-17 05:12 PM 發表:
遲泥ge開卜大吉 好細佬你要努力打卜呀
|
網主回覆
謝謝支持!!! Posted at 2010-03-20 07:01 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
開卜大吉~!~!~! 要每日打呀!! 佢地癲癲地~ 唔使理佢地~!~!
|
網主回覆
謝謝支持!!! Posted at 2010-03-20 07:01 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
都......好味既...
謝謝支持!!! Posted at 2010-03-20 07:02 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|