Stevemanizer Flagship
LETS JUST KEEP EVERYTHING SIMPLE AND NEAT
Steveng151
暱稱: Watanabe
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012-01-23
2012-01-22
2011-06-02
2011 1st Diary
2010-11-27
文章分類
全部 (29)
:inspiration (2)
:Learn to think (13)
:LIFE (11)
:nope (3)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 29
留言總數: 130
今日人氣: 3
累積人氣: 1704
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 3 月 16 日  星期二   清涼


新人 疑惑 分類: :nope

我今日先加入乍~~多多指教~~


為左陪徐諾搞到5點幾先走……

仲比兩個女仔追住問舊曲奇好吾好味

佢地仲係度爭住話曲奇係自己整既






訪客留言 (返回 Steveng151 的日誌)


carrie212 於 2010-03-17 08:35 PM 發表:
開張大吉牙
一定要第一個覆我!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 謝謝支持!!!
Posted at 2010-03-19 10:04 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Yunse 於 2010-03-17 05:12 PM 發表:
遲泥ge開卜大吉
好細佬你要努力打卜呀
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 謝謝支持!!!
Posted at 2010-03-20 07:01 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Anson1228 於 2010-03-16 11:35 PM 發表:
開卜大吉~!~!~!
要每日打呀!!
佢地癲癲地~
唔使理佢地~!~!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 謝謝支持!!!
Posted at 2010-03-20 07:01 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yan113113 於 2010-03-16 09:40 PM 發表:
祝開卜大吉呀^v^
咁即係好唔好味=3=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

都......好味既...
 謝謝支持!!!
Posted at 2010-03-20 07:02 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]