Stevemanizer Flagship
LETS JUST KEEP EVERYTHING SIMPLE AND NEAT
Steveng151
暱稱: Watanabe
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
2012-01-23
2012-01-22
2011-06-02
2011 1st Diary
2010-11-27
文章分類
全部 (29)
:inspiration (2)
:Learn to think (13)
:LIFE (11)
:nope (3)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 29
留言總數: 130
今日人氣: 2
累積人氣: 1565
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2011 年 6 月 2 日  星期四   酷熱


2011-06-02 開心 分類: :Learn to think

終於有野可以驅使我打blog la

不過我預左尼篇無人會睇=D


今日真系好開心ar

又係圖書館玩

上次學校,今次九龍,下次就要系中央

要玩盡成棟樓! 政府俾我地既資源要盡用~

邊個有興趣可以一齊尼...

.........

我發覺我最近好懶

又吾想溫習  又吾想聽書

數學炒硬






訪客留言 (返回 Steveng151 的日誌)


yan113113 於 2011-06-04 12:54 PM 發表:
hehe :)
因為捉鬼呢件事而打卜xd
我數學刀炒- -
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我完全吾明微積分系咩一回事lo
Posted at 2011-06-04 05:47 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



carrie212 於 2011-06-04 12:53 PM 發表:
好無聊-3-
邊個諗埋啲低能遊戲=3=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

吾記得邊個諗la-,-
Posted at 2011-06-04 05:46 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ashley2405 於 2011-06-03 02:11 PM 發表:
你地真係無聊...
遲早比人鬧死~
我都好驚數學會炒...i_i
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你吾好懶成熟la
我地吾會比人鬧架
有Anson系度,D石Q阿姐會放過我地
Posted at 2011-06-04 05:46 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



eliza3c23 於 2011-06-03 08:58 AM 發表:
你地班人真係玩到冇野好玩-,-
考好D個試!!努力溫書<-不過我做5到XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

= =
努力la~
Posted at 2011-06-04 05:43 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Anson1228 於 2011-06-03 12:18 AM 發表:
好好玩:)
一定要去中央:):)
就黎考試溫書la~加油~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

系牙
一定要去!!
大家一齊+oil
Posted at 2011-06-04 05:42 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]