| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2011-06-02  |
分類: :Learn to think |
終於有野可以驅使我打blog la
不過我預左尼篇無人會睇=D
今日真系好開心ar
又係圖書館玩
上次學校,今次九龍,下次就要系中央
要玩盡成棟樓! 政府俾我地既資源要盡用~
邊個有興趣可以一齊尼...
.........
我發覺我最近好懶
又吾想溫習 又吾想聽書
唉
數學炒硬
|
|
|
hehe :) 因為捉鬼呢件事而打卜xd 我數學刀炒- -
|
網主回覆
我完全吾明微積分系咩一回事lo Posted at 2011-06-04 05:47 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
吾記得邊個諗la-,- Posted at 2011-06-04 05:46 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
你地真係無聊... 遲早比人鬧死~ 我都好驚數學會炒...i_i
|
網主回覆
你吾好懶成熟la
我地吾會比人鬧架
有Anson系度,D石Q阿姐會放過我地 Posted at 2011-06-04 05:46 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
你地班人真係玩到冇野好玩-,- 考好D個試!!努力溫書<-不過我做5到XD
|
網主回覆
= =
努力la~ Posted at 2011-06-04 05:43 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
好好玩:) 一定要去中央:):) 就黎考試溫書la~加油~
|
網主回覆
系牙
一定要去!!
大家一齊+oil Posted at 2011-06-04 05:42 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|