Stevemanizer Flagship
LETS JUST KEEP EVERYTHING SIMPLE AND NEAT
Steveng151
暱稱: Watanabe
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
2012-01-23
2012-01-22
2011-06-02
2011 1st Diary
2010-11-27
文章分類
全部 (29)
:inspiration (2)
:Learn to think (13)
:LIFE (11)
:nope (3)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 29
留言總數: 130
今日人氣: 60
累積人氣: 1623
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 4 月 7 日  星期三   微雨


2010-04-07 無奈 分類: :Learn to think

今日賣旗

同Henry,Anson一齊通街走

Anson真係好勁

佢乜野人都問

仲話要撐到Last minute

狂貼D旗落彭馨婷度......

跟住Anson失心瘋

一路行一路唱Bad Romance(自己改歌詞)

我有錄音,想要問我欏






訪客留言 (返回 Steveng151 的日誌)


Anson1228 於 2010-04-08 06:06 PM 發表:
梗係乜人都問嫁la=,=
hehe~!(不過唔係好中2失心瘋衣3個字= =)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 失心瘋是樓下個人首先講既
Posted at 2010-04-08 08:38 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ashley2405 於 2010-04-08 04:18 PM 發表:
都話我有善心架啦~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 算la你~
Posted at 2010-04-08 08:40 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



carrie212 於 2010-04-08 03:00 PM 發表:
全部刀係anson= =
甘你自己做過啲咩
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 我賣左2頁咋
Posted at 2010-04-08 08:39 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yan113113 於 2010-04-08 12:02 AM 發表:
失心瘋=="
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 ^ ^
Posted at 2010-04-08 08:40 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]