| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2010-04-07  |
分類: :Learn to think |
今日賣旗
同Henry,Anson一齊通街走
Anson真係好勁
佢乜野人都問
仲話要撐到Last minute
狂貼D旗落彭馨婷度......
跟住Anson失心瘋
一路行一路唱Bad Romance(自己改歌詞)
我有錄音,想要問我欏
|
|
|
梗係乜人都問嫁la=,= hehe~!(不過唔係好中2失心瘋衣3個字= =)
|
網主回覆
失心瘋是樓下個人首先講既 Posted at 2010-04-08 08:38 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
算la你~ Posted at 2010-04-08 08:40 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
我賣左2頁咋 Posted at 2010-04-08 08:39 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
^ ^ Posted at 2010-04-08 08:40 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|