| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2010-04-27  |
分類: :Learn to think |
我真係勁憎某人!!!!!
作文得54分……
真系要檢討下
DT堂勁好笑
Kobe見到工場棟門開左
就走入去
點知DT陳係佢後面
fake哂
|
網主回覆
Posted at 2010-04-28 11:20 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
搞到我好想知你憎邊個呀?! 下次要打番多D la=]
|
網主回覆
無咁多時間打 Posted at 2010-04-28 11:20 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
haha!! Posted at 2010-04-28 11:19 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
下...... Posted at 2010-04-28 11:19 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
估下- Posted at 2010-04-28 11:19 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|