Stevemanizer Flagship
LETS JUST KEEP EVERYTHING SIMPLE AND NEAT
Steveng151
暱稱: Watanabe
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
2012-01-23
2012-01-22
2011-06-02
2011 1st Diary
2010-11-27
文章分類
全部 (29)
:inspiration (2)
:Learn to think (13)
:LIFE (11)
:nope (3)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 29
留言總數: 130
今日人氣: 52
累積人氣: 1548
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 9 月 11 日  星期六   雨天


2010-09-11 滿足 分類: :LIFE

關於壁報,大家需要帶:

1.有你在內的照片x1 (要清楚看見你的樣貌,學生相都OK)

2.廢紙x3 (其中一面要冇寫野)

3.飲品膠樽蓋x1 (要白or黃色)(需要清洗乾淨

今日食飯見到少爺占!

(時間緊迫,寫吾哂blog,見諒plz)






訪客留言 (返回 Steveng151 的日誌)


lovekoizora 於 2010-09-12 12:41 PM 發表:
我冇乜自己一個既相...
同fd fd一齊果D得吾得架???
I LUV JIM & DONALD
I LUV I LOVE U BOYZ~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

同fd一齊果D得
有你個樣就得
Posted at 2010-09-12 01:49 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ashley2405 於 2010-09-12 06:32 AM 發表:
知道~
見到少爺占甘正既0,0
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我近睇先發覺佢其實滿面鬚根……
Posted at 2010-09-12 01:53 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Anson1228 於 2010-09-12 01:26 AM 發表:
我都要帶牙-.-?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你吾想上壁報咪5好帶lo
Posted at 2010-09-12 01:50 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]