今日去左同麗琳,穎妍,懿,呀布,呀筠同埋F2 D人去打籃球~
差唔多4點,落大雨WO,仲去唔去嫁,跟住打比麗琳問下,佢話可能會去,我話唔去,佢係咁叫我去LA去LA,最後頂佢唔順,去左~
5點幾先去到,遲大到,SOR~
跟住佢地係度打波,咁大雨仲打波,都傻既,我當然冇打LA,不過我有淋雨BO~
之後同穎妍,呀筠,懿去買野食,
跟住又番番去,再玩多陣就走LU~