打番哩3日D野先~ 21/9:都冇乜野LA,係放學同MSS CHAN去聚,
係惠康度掃貨,掃完行左百幾級樓梯去到間小學,
跟住開大食會,之後係度傾計,呀布講得勁HIGH~
22/9:陸運會第1日,好悶,咩都冇參加~班際贏左~
23/9:又係陸運會,仍然好悶~
不過最開心既係LEGGE終於唔係包尾,仲1追就追到第2~
陳俐比我同菠蘿妍封為"膠后",仲要班埋獎,真係超KAI~