或者我有需要打番D野~
話說琴日有班人嗌左交,仲嗌到話要絕交咁大獲,唉~
我諗諗下,覺得其實自己都有錯~
唉~都唔知點好~
跟住琴日同班友去左個好細既公園仔度玩左一陣,跟住就走LA~
今日,嗌交D人分成兩批來玩,都唔知點好,
兩個都係我好朋友,不過我絕對唔會為左是但一個而唔理另一個LOR~
但,好煩,一直係度聽佢地係度講~哩個又話果個錯,果個又話哩個錯,搞到我自己D對是非判斷都亂曬~
唉~好煩~