成個禮拜都冇打LU~
8/6:一番到去就聽到話梁懿比鄭XX打到甩左隻牙,
我落埋去,順便告狀,又寫果D咁既紙,第2張囉~
9/6:第一日考試,考ENG,都算OK LA~
第1份好易,作文果份剩番勁多時間,唔知係度做乜~
中文口語死硬~
10/6:考曬D中文,最尾有野飲送,
果枝咁既粗口汽水-DEW,勁似7喜,家麗玩哩枝野,噴曬出來~
11/6:考MATHS同MC,MC勁易,完全唔似係CSM出嫁LOR~
放學去左朱古力屋企度玩,見到佢家姐-o-
玩啤牌,玩果個咁既7級珠,好似係垃圾山度咁,係咁搶牌,家麗有新花名唷~
12/6:今日掙係考ENG LISTENING,個鬼佬出到勁難,
放學去左XX屋企玩,多得ZOE同呀XX突個頭出來炸,去度就彈琴~
又玩啤牌,竟然比個唔識玩鋤大D既贏左,算~就下佢LA~
|