~My Blog~
Stitchb
暱稱: ☆CH+ing=晴★
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-10-31
2009-09-24
2009-09-01
2009-08-31
2009-07-27
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
文章分類
全部 (32)
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 32
留言總數: 633
今日人氣: 2
累積人氣: 1639
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 7 月 12 日  星期日   晴天


2009-07-12 分類: 未分類

都好耐冇打LU~

琴日派左成績表,入到精英班,但我唔想入LOR,

我中2原班直升多D~:]

今日神咁早番左學校,原來我係最早果個~

等埋懿先入,見到細佬,

入到去,個校工竟然問我地邊個比我地BBQ,要有老師只得,-_____-"

等左一陣,等齊人就透爐,透極都透唔到~T^T

細佬掉左條"像巾"落去,勁臭,但又透到爐BO,不過嫌佢有毒,又唔要

,走入去CANTEEN打邊爐~執好曬D野,

最記得就係有排位唔敢坐,

因為鄭子祺佢攞D紙巾抹完個咀,又抹自己D汗,仲要攞去抹張"鄧",見到就已經唔敢坐,跟住佢可以坐曬成排"鄧"~

班友勁快清曬D丸BO~

出面班人仲係到透爐,透左唔知幾耐,終於得LA~

懿搵人去買汽水,陪佢去,跑落去超市買,買完之後攞番上去,D汽水又係勁快清曬BO~

燒左一陣,唔燒LU~落雨~入去鋤D~

MISS CHAN走入來話執野,執曬野之後就分雪條~同MISS CHAN傾計&影相+送禮物~DSC04467送比MISS CHAN既禮物~

走果時勁多人,有成十幾人,

去7仔買野飲,有人請,^^

懿同麗又買,4枝撞落去,有個傻仔中招~:]

之後成班去曬APM,係度HEA~HEA到攰就番歸LU~






訪客留言 (返回 Stitchb 的日誌)


yungyung520 於 2009-07-13 06:34 PM 發表:
-Re/♥coM2ent;}`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



OhAhYi 於 2009-07-13 12:12 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tiffany_1114 於 2009-07-12 11:00 PM 發表:
cm:)
你地行到幾點呀
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tiffany_1114 於 2009-07-12 11:00 PM 發表:
cm:)
你枝Jolly Shandy係我請架
我咁慘中招仲話人傻仔
好賤格l0r..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Cathylau828 於 2009-07-12 07:41 PM 發表:
CM`=]
回牙
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



m5845201314 於 2009-07-12 12:22 PM 發表:
cMM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



bambi_r0 於 2009-07-12 12:03 PM 發表:
COMMENT;;
RE:::嗯...
RE:::d人名順著學號排落去又點- -?我自問冇唔跟學號就咁數人既能力._.''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Cathylau828 於 2009-07-12 11:21 AM 發表:
cm =]
Your Phone冇人lor
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Cathylau828 於 2009-07-12 11:21 AM 發表:
CM`=]
回牙
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kk0000 於 2009-07-12 10:08 AM 發表:
1/2 comm3n+
飄~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]