都好耐冇打LU~
琴日派左成績表,入到精英班,但我唔想入LOR,
我中2原班直升多D~:]
今日神咁早番左學校,原來我係最早果個~
等埋懿先入,見到細佬,
入到去,個校工竟然問我地邊個比我地BBQ,要有老師只得,-_____-"
等左一陣,等齊人就透爐,透極都透唔到~T^T
細佬掉左條"像巾"落去,勁臭,但又透到爐BO,不過嫌佢有毒,又唔要
,走入去CANTEEN打邊爐~執好曬D野,
最記得就係有排位唔敢坐,
因為鄭子祺佢攞D紙巾抹完個咀,又抹自己D汗,仲要攞去抹張"鄧",見到就已經唔敢坐,跟住佢可以坐曬成排"鄧"~
班友勁快清曬D丸BO~
出面班人仲係到透爐,透左唔知幾耐,終於得LA~
懿搵人去買汽水,陪佢去,跑落去超市買,買完之後攞番上去,D汽水又係勁快清曬BO~
燒左一陣,唔燒LU~落雨~入去鋤D~
MISS CHAN走入來話執野,執曬野之後就分雪條~同MISS CHAN傾計&影相+送禮物~ 送比MISS CHAN既禮物~
走果時勁多人,有成十幾人,
去7仔買野飲,有人請,^^
懿同麗又買,4枝撞落去,有個傻仔中招~:]
之後成班去曬APM,係度HEA~HEA到攰就番歸LU~
|