-->
×♂"孤兒仔的大本營◆`
♥ 這只不過是,孤兒仔的家 ღ
♣ 誰會來找我這個出生到現在也是沒人要我的小孩子。
*親情的代價 _( 便是要付出對你的心 - *囍歡自己一個]
會開心快樂嗎?找一個人來對我說一句:這不是真真實實的我,,能說嗎?
Sugiura
暱稱: ♥ *¸ღ. 孤兒仔 ♣ ↘*.
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
唉!!!
good???
mk!mk!mk!
感冒
FD MY GOY!!
文章分類
全部 (49)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 49
留言總數: 10
今日人氣: 0
累積人氣: 387
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 7 月 12 日  星期日   雨天

唉!!! 鬱悶

分類: 未分類

今日陪左個fd出去影相..

冇hert去影...

冇左50蚊..!!!

影得一d都唔令...

平時同自己d fd去都唔係嫁...

可能而2日啦...

出現左小小問題..!!!

 

發表時間:2009-07-12 01:56 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  



2009 年 7 月 9 日  星期四   晴天

good??? 疑惑

分類: 未分類

有時我自己都會同自己講!!

其實我自己一直都為左d咩去生存..

有時我自己個心都唔知點唸.

而且我個頭腦都好呆滯...

其實我係要點做先會對人地話我

真係好...

唔係因為我想得到人地既

應同..

我唔係為左而個感覺而全在..

有時我都唔明自己做緊咩.

琴日點幾果陣牙sir打電話黎..

佢問我考試考成點..

又問我家長日張成績表點...

我都同佢講成績真係好差..

可能係f.3d野深左學起上黎好難..

其實我唔係覺得難..

可能我真係太懶...

考試果幾排可能溫書都冇點入腦.

其實係唔係哩.

我自己都唔係好知道我講得岩唔岩.

牙媽係家長日講晒我考試幾日子..

係牙我日日都冇訓...日日都對住本書..

牙sir話我係唔係太緊張..

其實我頭腦好清楚...

我只係想追過第2d人...

佢地2個牙sir話我比自己既壓力太多太大...

其實我都唔知咩叫壓力...

我咩都唔知...

考試考到咁既分數同垃圾差唔多..

我係牙sir面前都係咁講...

冇錯牙岩牙..我係垃圾...

考d咁既分垃圾都不如...

今日落左去..因為琴日miss話有野同我講..

落到去我囉埋成績表...

其實我個心係好驚我驚佢會話我...

嗯....我早就如左佢會鬧...

佢比既要球我覺得一d都唔高..

而且同我有出入..

佢希望我平均分有75....

但我哩...我就去80分...唔係...

係超過80分而我最希望我可能令到既係9字頭

佢話得我好岩..

就算我平時有搵書咁又點姐..

到頭黎我又味係考試先黎過關...

過就啦成工升到啦咁又點姐..

又味係垃圾一個..

佢話我...

你成日都話要入大學但你中英數唔合格又達唔到我要求..

你入都入唔到..

係牙我想入..但我都唔知成績唔合格...

我有比心機去做..

但我都唔知道點解我成日都會咁..

我喊又點唔喊又點牙..

我又味係廢物...

 

發表時間:2009-07-09 11:04 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  



2009 年 7 月 4 日  星期六   雨天

mk!mk!mk! 愉快

分類: 未分類

今日去左mk!!

我同個fd去左側魚整頭髮..

之後就去左mk..

我地買左muji買左3..

果fd買左超多野..

我就買左muji..

你知啦車費來回到冇左一筆!!!

係唔係先...!!

我地去左花園街...

又去左mk中心

之後到左7點去左食mx..!!!

加左1蚊雞食布丁...呵呵平到流..!!!!!!!!!!

番到home到8點幾....

咩都冇唸就訓左...~~~

發表時間:2009-07-05 05:09 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  



2009 年 7 月 2 日  星期四   晴天

感冒 傷心

分類: 未分類

而排唔舒服...

哈哈..!!!成日都3點幾先起身..

好勁.喔

我就快變豬了

星期6出mk同埋係家長日..

死得啦..!!!

星期6出mk要好多錢

因為home人有野叫我買比佢...

 

 

發表時間:2009-07-02 08:47 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  



2009 年 6 月 29 日  星期一   晴天

FD MY GOY!! 感動

分類: 未分類

唉......

今日有好搞好訓啦!!

THE END OF THE 考試!

唉舒服晒!!

考試既日子日日都冇訓過...

但係令番黎既成績比上次仲↓左

☆^☆"

囉成績過第一日..

其實我都唔係咁想番去令..

因為我真係驚自己既成績冇升到!!

第2日我有番但....

數學升左三十幾分...但係唔係我既目標!!

之後第2 D科安全地死去!!

有一個FD話我死頂..

講真牙..我真係死頂嫁炸..

唔係既話你可以喊咩???

因為我喊係D收唔到聱既人黎...!!!

去投稿啦...!!!幫輕HOME牙嗎!!!!KA!

發表時間:2009-06-29 02:42 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]