SuperYuki
 

大名*杜豬﹏
MORE...

73 July 2006 48
S M T W T F S
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31  

最新日誌
大事呀…
*開心Day ﹏
*星期4*
悶死…正爆…無奈…
喱排都唔開心…
                                  MORE...

訪客留言

最近三個月尚無任何留言
MORE...

我的好友
 

*賢少﹏
*Bowie﹏
*傑少﹏
*雯22*
*乖孫﹏漢
*小豬嘉﹏
〝曦Di﹏
*老公仔﹏
「臭羅女…
*豆釘妹*
*蛋頭*
*哨牙﹏
*明治﹏
*城仔﹏
。綿羊仔2﹏

•*妹22°
•*汶曦﹏
•*呀雞﹏
•*麥嘜﹏
•*呀兒﹏
•*靜怡﹏
•*呀芝﹏
•*呀暨﹏
•*呀蚊﹏
•*K仔﹏
•*黃蟲﹏
•呀露22﹏
•*Ivy╴
•*羅云斯﹏
•*Er!c﹏
•*Yuki﹏
•*TanYa
•*呀ling﹏
•*KarSon﹏



 

2006 年 7 月 11 日  星期二

晴天

今日…

因為無電腦、10點起身整野。10點9出門口啦!
之後去到11點半睇[["寵物小精靈…之後我訓左喎
老公結果無出去呀。點知佢講左D野。我傻左喊囉
之後佢發我脾氣…結果搞到成5點30先出去。
之後因為D野我又係咁…對唔住呀。之後我落左
鋪頭啦。都唔夠書呀!算吧啦…之後行左陣回家喇
點知部電腦俾爸2拎去整完喇喎。之後我就開始對
返電腦喇。點知1打俾老公識飛去留言。咁咪驚2
好驚老公會…之後見仲早就打去佢屋企。佢媽2
好好呀…無話我呀。之後同玲2傾電話啦。11點
佢on 我就同老豆傾啦。之後老公打我手提話聽日
返工。我就好唔知點喇。唔開心呀!之後叫佢沖
完涼打俾我啦。點知好似好耐。我就同老豆收線
打佢手提、點知佢又打我手提喎。我打返佢屋企啦
傾左25分鐘咋…好唔想佢收線呀。好想同老公1
齊住喇。想每日無時無刻見住佢。之後傾下msn
打ma 日記就訓喇。
------------------------------------------------

To:老公(黎洋)
今日所發生既野對唔住呀。
係我任性、我大小姐呀…
我唔想你嬲嬲呀…我只係愛你1個
我唔要再聽個[["2個字呀﹏
我唔鍾意呀。唔要你離開我。
拋低我1個呀…
我唔要做咩都唔知個個…
唔開心我淨係想見你咋…
好想成個暑假同你住呀…
咁唔洗朝2搵你、浪費車$
好想你去邊我又去呀。
每1日都想收到你電話呀。
好多好想呀…不過得個想!
我應承你我會乖2、生性、唔激你
唔要介刀、唔做大喊豬!

2006-07-11 01:41 AM   [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 7 月 10 日  星期一

晴天

10號既野…

今日1早去左搵老公、點知打俾佢唔醒囉。打屋企
佢爸2聽電話。仲俾我上去添呀。唔該哂呀!
之後整醒左佢呀。對不起呀。之後經好多野佢先應
承同我出西9呀。超開心呀。佢睇我溜冰喎。不過
我驚2呀。之後上完同佢行啦。無野睇。結果出左
MK囉。同佢由2點行到6點半搭車比佢去打機囉!
之後我返屋企。部電腦開唔到…我係痴左線囉。
之後12點得老公1個搞得點我。之後1點3訓左!
-----------------------------------------------------
要同老公、媽2同爸2道歉呀
對不起呀…請原諒我任性…
我要學懂自立、生性嫁喇。

2006-07-11 01:26 AM   [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 111 | »