大~掃~除~
 

今日..

冇出過街街挽...

因為...

要'大掃除'呀~

初頭執執下都好輕鬆~

點知愈執愈攰....

唉..

由朝頭早10點執到妟就5點..

而+我個腦只係浮緊1個字~

'攰'

媽咪呀...頂5順呀~好攰呀~~

我而+先發覺呀媽執我間房係幾咁辛苦!!!

所以..

我決定..

我間房嘅清潔全權交俾我老母la...

我知你5會 say 'No'嘅^.^

5打la~~

留CM=]

 

 



.baek hyun><

?:2010-02-11 08:03 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ]