今日..
去左機場..
幫呀媽攞d野..
Ckm&Mky陪我...
之後係機場行左陣~
就返黎逸東....
個陣時好攰~
但見天氣5差...
就等埋Lkp去3號la~
去到3號....
都冇野玩~~~
就走左la~
返到屋企~
玩完Qooza就訓lu~
5打la~~~
留CM=]