..累..
 

今日..

去左機場..

幫呀媽攞d野..

Ckm&Mky陪我...

之後係機場行左陣~

就返黎逸東....

個陣時好攰~

但見天氣5差...

就等埋Lkp去3號la~

去到3號....

都冇野玩~~~

就走左la~

返到屋企~

玩完Qooza就訓lu~

5打la~~~

留CM=]

 

 



.baek hyun><

?:2010-02-09 07:04 PM  [ 訪客留言(27) ] [ 編輯日誌 ]