唉~
大家好,我係范xD,請多多指教!!!
SwEEtyGEM
暱稱: 范xD
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
死得啦...
同呀媽炒得好勁...
妖...
好耐無打Blog_1
估唔到...
文章分類
全部 (10)
個人... (3)
密碼保護... (5)
學校... (6)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 10
留言總數: 11
今日人氣: 0
累積人氣: 150
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 2 月 1 日  星期一   晴天


好耐無打Blog_1 愉快 分類: 學校...

今日math炒左...

唉~

唔識做...

我太蠢喇...

 

英文Debate,

我個名,

居然可以出現起黑板到...

奇蹟囉! ! ! 

仲要有人投我...

e樣仲奇蹟~

唔洗去Debate我已經心滿意足lu~

 

原來成少X教埋我地今日就唔教喇...

有49%唔捨得,

但有51%都想佢走...

我係唔係好衰呀~

 

好正呀~

唔知幾時...

又有個好似旺仔小嫚頭...

禁林既老師教我地呢?...

好心急tim~

我地PTH堂自由既日子...

距離我地唔係好遠炸~

好期待呀! ! !






訪客留言 (返回 SwEEtyGEM 的日誌)


DEM_ALONE 於 2010-02-01 07:23 PM 發表:
好衰呀范范:S
我希望成少蘭好好休息;好番算先就0kay xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你好好人呀~
我無咩愛心tim~
唔好怪我~
佢之前真係好衰呀~
成日話我傾計...
不過佢最好快d好番...
我都唔想佢病...
  
Posted at 2010-02-03 09:55 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]