| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 2 月 1 日 星期一  |
好耐無打Blog_1  |
分類: 學校... |
今日math炒左...
唉~
唔識做...
我太蠢喇...
英文Debate,
我個名,
居然可以出現起黑板到...
奇蹟囉! ! !
仲要有人投我...
e樣仲奇蹟~
唔洗去Debate我已經心滿意足lu~
原來成少X教埋我地今日就唔教喇...
有49%唔捨得,
但有51%都想佢走...
我係唔係好衰呀~
好正呀~
唔知幾時...
又有個好似旺仔小嫚頭...
禁林既老師教我地呢?...
好心急tim~
我地PTH堂自由既日子...
距離我地唔係好遠炸~
好期待呀! ! !
|
|
|
好衰呀范范:S 我希望成少蘭好好休息;好番算先就0kay xd
|
網主回覆
你好好人呀~
我無咩愛心tim~
唔好怪我~
佢之前真係好衰呀~
成日話我傾計...
不過佢最好快d好番...
我都唔想佢病...
Posted at 2010-02-03 09:55 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|