|
|
┍┄─┈─┄┈┄─┄┄┈┄─┄┄[lamzi日誌]┄─┄─┄┈┄─┄┄─┄┄┑
⑪ ※ ⑥ ※ ⑳⑩ |
分類: 自分に |
|
哈...
今日似乎好有趣...
今日考Eng作+Eng默+Eng聽
高陸監考
放學之後去1E見朱
之後係度做中文今日派戈份野
做完朱話無乜問題
之後係度問問答- -!!
過左唔知幾耐我就答啱左
就去左1C搵馮
佢叫我去1B課室溫書先
之後就係漫長既溫書時間
溫左陣
馮就入左嚟
話邊個可以測驗la?
無人wo- -
點知俾我見到葉灝林+唐x武(我扮唔識)
再+個王建民
冤...
一直溫溫溫溫溫...
搵到2點15
馮放我地出去食lunch
無帶$
就是但係OK買左個SMALL cheese cake+孖唔知乜cake
+1朱奶~
蕭貽同莉將d野擺哂係我本中史筆記上面
我當時擺係大臂上面
頓時本筆記變左托盆- -
之後撞到成頭濕既任某
佢地兩個就滴哂d雪糕落條裙度
我就幫佢去買tissue
之後兩個人成日去OK買野
快快手食完就番school
又撞到葉某佢地
番到1B房
d人癲咁
無聊到係度掟紙落垃圾桶
之後葉某戈堆人就係我個位隔離挽
好嘈,搞到溫唔到書
之後坐左係教師台度溫
後面溫書省略
之後小測...
嘔血呀
做左好耐×2
問問答×3
+1省份圖先走得
但係蕭貽,莉,家蕾同埋一個唔知邊個聽日要番去測
我唔使~~
之後好hapi咁買左個欖油包- -?
美味しい∼
kai的=-=
|
|
┕┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┙

┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈
◇□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□◇
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 61 | »
|