|
|
┍┄─┈─┄┈┄─┄┄┈┄─┄┄[lamzi日誌]┄─┄─┄┈┄─┄┄─┄┄┑
⑩ ※ ⑥ ※ ⑳⑩ |
分類: 自分に |
|
あああああああ!
私はバカです- -!
今日簡直癲既- -
我懷疑自己係咪發燒- -v
因為今日溫習日
所以尋晚咪無教鬧鐘
由得佢訓耐d
之後好快就訓左
到到早上9點
個工人個鬧鐘響左
應該係報時鬧鐘
我"霍"一聲起左身
問個工人
"咩話?e+9點?!"
"係呀...做咩?"
"死la,今日考試遲到la!今日考兩科呀!好似話缺席要補考+0分..."- -vvv
"... ..."
我諗:點算- -
之後一睇個手機
2010年6月10日(星期四) 9:01
"咦- -?個日期好似有d奇怪.."
之後記得"係wo...今日唔使番嫁- -"
應該係以為今日係星期五- -
考試綜合症?!
*都係好好準備聽日既Eng考+中史&中文補課la*
|
|
┕┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┙

┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈
◇□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□◇
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ... | 61 | »
|