|
|
┍┄─┈─┄┈┄─┄┄┈┄─┄┄[lamzi日誌]┄─┄─┄┈┄─┄┄─┄┄┑
2010-05-07 |
分類: 自分に |
今日好Hapi ar` ▅ 挨過左數學堂就上家政
今日家政係果個咩糕既測驗 ▅ 之後我買左罐淡奶+老師既鮮奶+借伍詩詩100mL椰漿+肖宝宝manY紅豆整
之後就同黃啟he雞手鴨腳咁擺材料+工具,之後出去量野 ▅ 之後就攞左大約200mL鮮奶+manY椰漿攪混+白砂糖..
之後佢攞左去煮熱 ▅ 我就係度狂鳩d鮮奶混合淡奶既物體+粟粉 攪
之後佢攞住d熱左既混合物倒入個我鳩完野既粉盤度 ▅ 個顏色好令^ ^ ( 純白 + 米白 )
之後佢繼續攞去煮+紅豆...結果"燶"左...佢俾梁扣左分-1 ▅ 之後我就係度用木匙狂攪煲野
之後就均勻倒入兩個人個食物盒度 ▅ 梁試味之後俾左我地口感分8/10,總分攞第二15/20( 如果唔扣分就係17分 )
梁仲幫我地呢盒狠平坦既野改名做"熱既紅豆冰"xp ▅ 放學就同班長侯欣欣食左半盒,其他就擺左係屋企冰箱...
下堂整燒賣- -?がんばで~ね~♪
同埋今日放學番home見到阿媽買左新鞋( 黑色底+白色神秘花- - )令~♪
星期五,挽ar~♪
|
|
┕┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┙

┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈
◇□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□◇
« | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | ... | 61 | »
|