|
|
┍┄─┈─┄┈┄─┄┄┈┄─┄┄[lamzi日誌]┄─┄─┄┈┄─┄┄─┄┄┑
⑱ ※ ⑤ ※ ⑳⑩ |
分類: 自分に |
哎呀呀...
聽日IS(1)船要做下水禮la XP
之後係悲慘的IS Dict(好彩都唔係好難)
英文堂我估應該正常
都係對下簿咁lor
之後中史+IS(2)
IS(2)先Dict
hapi`: ]
到左周會就係恐怖的時刻:S
扮蟹ar...
又要上台la
唔知應該點行呢- -?
p.s同埋我憎呂siR
今日戲劇的我起身講嘢
|
|
┕┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┙

┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈
◇□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□◇
« | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | ... | 61 | »
|