|
|
┍┄─┈─┄┈┄─┄┄┈┄─┄┄[lamzi日誌]┄─┄─┄┈┄─┄┄─┄┄┑
⑳ ※ ⑤ ※ ⑳⑩ |
分類: 自分に |
|
今日好攰ar...
上IS堂果陣攰到想趴低
男班長訓著左個樣好愁(又失戀?)
之後就上IS室做實驗
Coco係度睇果個粒子model果陣
將個model往後一傾
個蓋甩左落地
好彩我臨時接住左
傳到第一組果陣
38號做左同樣既行為
model入面d發泡膠跌哂出嚟
笑左
之後英文就默哀la
因為好悶ar
之後Miss T0+0話上Youtube睇美國d肥人
好肥...仲話男班長係標準身形(- -V)
分明就係肥la- -
數學堂計數再計數
好悶
個冷氣好凍
之後叫Ms Li整細個冷氣
之後就好舒服
到lunch繼續落去奮進閣做數
中文堂就上左去301室(7A班)上堂
d台同凳太正
因為又大又高
而且冷気好舒服
then派小測
好感動lor
45/50 XP
朱老師終於讀出左我個名
份野終於無"沒有溫習"四個字la
放學時落去補習
到到6點
之間因為計數計得好煩
之後同蕭潁貽去左1樓hea左差唔多10分鐘
再同湯彩霖and Pingzi兔上去開locker
之後攞左本舊既Art日記畫畫
點知見到曹MH校長
之後雞咁腳去左小食部度坐
一人一罐玉露
最衰無相機
如果唔係就影低la:]
|
|
┕┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┙

┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈
◇□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□◇
« | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | ... | 61 | »
|