|
|
┍┄─┈─┄┈┄─┄┄┈┄─┄┄[lamzi日誌]┄─┄─┄┈┄─┄┄─┄┄┑
⑲ ※ ⑤ ※ ⑳⑩ |
分類: 自分に |
今日發生好多事ar'
第一堂IS吸管船試驗
我果組放左150g砝碼就沉左la- -
第一組果個屈機
雖然包到成個都係包書膠
即係滴水不入la
竟然3000g...
之後拆晒d包書膠再放..
1000幾g....死人屈機
第四組果個先勁
整到成個拜神香灰鼎咁
擺左唔係好多就石沉大海lu
之後仲要分解左3塊- -
英文堂很悲哀
考試既MD竟然要背成張紙#0#(你打死我好了)
之後中史照常抄筆記
今日終於將以前d筆記全部抄晒la,好hapi`]
IS第二堂就Dict,易爆
之後就又攰又精彩la *v*
lunch曾sir叫我攞左先,之後又唔比人食...咩料
Then用左6分鐘食完兜飯
拉住鄭君怡去Art room
發現有人爆快手已經著好衫化緊妝
我就嗱嗱臨去左廁所換衫
之後畫眼影(畫左好耐,畫到超鐘)
鄭君怡用左完全唔襯既深綠色
之後胡堔怡幫我用黃色橙色深綠色白色金黃色整眼影
效果還ok- -
之後就以飛速飛往Art room
啱啱好集隊,我就過去排隊,排第3
之後就從后梯去心靈培育室隔離既樓梯上禮堂後台(好凍lor)
再再之後就企係舞台黑布後面等出場(緊張)
之後就出左去,下面d觀眾係度哇哇哇@ @
好彩無戴眼鏡,睇唔清就唔係好驚
就行行行,本身到呼啦圈度企,但旁述講得太快
乾脆出嚟la
過左大約一分鐘
從T台番到舞台正中心俾巨大呼啦圈"cake"親隻腳,無奈咁擺左個Post- -?就走左
之後一直係台下觀戰,f2~f3果d好靚
之後俾後面打雷嚇親
到好耐之後上台合照(俾條裙整到好唔舒服)
到周會完左就一個個model上台影相
之後choose左我件衫擺係Art room
之後番番廁所卸妝(問人借卸妝水,唔記得帶,人地好無奈)
因為橡筋唔見左,就披頭散髮番屋企
番到屋企依然成面閃粉- -
|
|
┕┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┙

┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈
◇□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□◇
« | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | ... | 61 | »
|