尋日614..MS.MTO生日=]希望你開開心心啦..
614..12點幾比KY的電話叫醒左..之後用勁快速度換衫出門口((-3-))可惜我遲到了..
1點幾..MTO到了!我地一路食一路傾計=]
2點幾..MTO約左人先走先..所以我地都走了!
之後佢地話去海濱影相..我同KY返左去我屋企放低野再出去..
同佢地係回歸塔到影左幾張就去左公園影..影到4點5點就走了..
我同KY..心穎..FF搭71K諗住返屋企...點知FF話要去探丫狗..我地同佢一起去((-0-))
食完野..就同FF..KY去左運頭塘D公園到吹下水..一傾就傾到7..8點{好似}
8點幾就同佢地食野..9點就返屋企拎返D野比KY..之後又洛返去同佢地傾計((-3-))
傾到10點幾..LOK哥泥左..12點丫狗都到左..{係FF叫佢地泥囉- -}
差唔多1點先返到屋企((-0-))累死了`
615..
都係係屋企HEA..
某某人到依家仲發緊燒((-0-))...希望佢快D好啦=)