等我補打返19號先..
金日去OP..勁早起身((-3-))
9點LOK哥打電話泥..咁就起身換衫就出門口了..
10點幾就到左火車站..係等佢地到之前見到龜..同佢傾左幾句..
冇奈佢地到左就上左月台等心穎..搵埋佢之後就打左比KY..
11點幾就到左金鐘..搵埋KY就去搵野食..買完野食之後搭巴士去OP..
金日D天氣超級之好同埋熱,,之前仲驚會洛雨((-0-))真係熱到想死..
玩到6點幾就走了`跟住9點幾同佢地食埋飯..就返屋企..
好累丫((-V-))
遲D先UP相啦..仲有SALT的TAG我陣間先做=]