金日又同KY,,TUNG去搵工...好想死丫!!!!!
12點幾,,TUNG打比我先識醒囉((-3-))
用極快的速度行過去大中...
同佢地搵LOK哥問果間野...搵唔到((-0-))
行多陣就去食野`我覺得間野都OK啦..但係佢地話唔好食囉((-3-))
食完就行...行左好奈((-0-))
行完就返屋企...
攰死人喇`
聽日畢業禮...勁唔想我阿媽去((.\/.))
心諗我自己畢業我都唔想去...你去咩Q者!
唔打喇`愈打愈興!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
« | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | ... | 239 | »