又打日記了`呢幾日冇咩心機想打日記咁((-3-))
上次打到5月16...金次就打5月17,,18,,同埋19啦~
5月17,,
呢個成日都係屋企打機...
4點幾比個電話嚇一嚇((-3-))...
原來係班死野係到玩電話!一聽...一大班男仔係到講野((-0-))
喂左3次先有人講野囉...第一句叫我穎詩囉...呆左囉!
跟住有3個人係到講野`突然有條友同我SOR囉...話唔洗理呢班0N9仔喎...跟住CUT埋!
後尾問阿TUNG先知係邊個囉!都唔知邊個出賣我比左我個電話佢地囉((-0-))
跟住都冇咩特別...都係打下機咁啦=]
5月18,,
一早比人嘈醒左((.\/.))
叫我出去天水圍睇屋囉!
搭左成粒幾鐘車出去...
出到去企左30秒都唔夠就話走囉((-0-))
比佢地玩死囉!
跟住係新街市到食飯...食完就返屋企LU...
返到屋企又係打機((-V-))
金日又有一條友SD SMS比我...又係我唔知佢係邊個而又要我估的人囉!
5月19,,
冇出街...
成日屈係屋企...
我就泥癲嫁啦...再係咁!
日日都打機...真係打到人都癲((-3-))
聽日約左MTO食飯=]
就泥1個禮拜喇`仲未有工返丫!!!!我唔想再留係屋企喇((-3-))