LOGIN LOGOUT DASON'S WRETCH CHORD'S WRETCH ARRON'S WRETCH

暱稱: SZE
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

我的好友
呀彤"
靈風人"
呀魚"
CCK"
育賢"
嘉希 (kahei02)
嘉妍"
羅泳"
MAX"
呀飯"
DEE"
嘉希"
可樂"

最近訪客
最近沒有訪客

2008-05-19
2008 年 5 月 19 日  星期一

又打日記了`呢幾日冇咩心機想打日記咁((-3-))

上次打到5月16...金次就打5月17,,18,,同埋19啦~

5月17,,

呢個成日都係屋企打機...

4點幾比個電話嚇一嚇((-3-))...

原來係班死野係到玩電話!一聽...一大班男仔係到講野((-0-))

喂左3次先有人講野囉...第一句叫我穎詩囉...呆左囉!

跟住有3個人係到講野`突然有條友同我SOR囉...話唔洗理呢班0N9仔喎...跟住CUT埋!

後尾問阿TUNG先知係邊個囉!都唔知邊個出賣我比左我個電話佢地囉((-0-))

跟住都冇咩特別...都係打下機咁啦=]

5月18,,

一早比人嘈醒左((.\/.))

叫我出去天水圍睇屋囉!

搭左成粒幾鐘車出去...

出到去企左30秒都唔夠就話走囉((-0-))

比佢地玩死囉!

跟住係新街市到食飯...食完就返屋企LU...

返到屋企又係打機((-V-))

金日又有一條友SD SMS比我...又係我唔知佢係邊個而又要我估的人囉!

5月19,,

冇出街...

成日屈係屋企...

我就泥癲嫁啦...再係咁!

日日都打機...真係打到人都癲((-3-))

聽日約左MTO食飯=]

就泥1個禮拜喇`仲未有工返丫!!!!我唔想再留係屋企喇((-3-))

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | ... | 239 | »