| 2008-05-13 |
| 2008 年 5 月 13 日 星期二 |
金日補竹KI的生日~
10點幾起左身...12點8到就出去大中巴士站!
我係第1個到...YA!中於唔係最遲果個了((-0-))
最遲係我地的公主KY姐...
跟住就去味千食野=]
食完就去左影相...影完KY同埋TUNG走先!
冇奈FF都走埋...
同SHUM...KI行左好奈!
5點幾就返左屋企了...
聽日就開始我的搵工生涯...
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | ... | 239 | » | |
|