金日又冇出街LU...
所以一考完我要喪玩((-0-))
昨日成3點先去訓...其實我唔想走的((@@))
搞到金朝成12點先起身,,哈哈=]
跟住汁下電腦裡面的野,,見到惜別會D相...發現我仲未UPLOAD曬囉((-0-))
就上日記UPLOAD埋果D相....呵XD!
跟住冇喇=]
聽日到英文啦,,加油哇!
PS`http://www.gtv.com.tw/Program/S051420080511U/game/Game.htm
係蛋炒飯的GAME=]記住支持呀!
« | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | ... | 239 | »