金日考地理了`
金朝收到大家的打氣SMS...好開心=]
本來諗住唔覆嫁..不過咁多人SD比我...唔覆好似好差咁((-3-))
7點到起身...溫左陣書食埋個早餐就閃去考場LU((-0-))...超怕會遲到((-0-))
由第1日放假起我都再冇試過7點起身了((=v=))
去到竟然冇人囉...打比阿狗叫佢快D到...冇奈FF打泥...同佢傾左陣計=]
同佢傾完好似冇咁緊張了...
原來好多人都係去我果間到考囉((-0-))
我果班的起碼有5,,6個囉...其他班加加埋埋都有6,,7個囉((@@))
PAPER1,,必答題...地圖...唔識做!選答的,,OK啦...
PAPER2,,OK啦!我諗唔太差掛!
跟住放學...即刻開機,,好多MISSCALL((-0-))跟住打左比TUNG..同佢又傾左勁奈...
返屋企的途中不斷有電話打泥((-0-))...聽完一個...下一個又泥...總之就係傾不停啦,,
返到屋企,,打機((-3-))同埋幫TUNG燒碟...
聽日考中文,,大家比心機呀=]
PS`聽日約了食飯...記得`係富善OR富亨考的朋友都可以JOIN我地嫁=]有的搵阿TUNG啦~