LOGIN LOGOUT DASON'S WRETCH CHORD'S WRETCH ARRON'S WRETCH

暱稱: SZE
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

我的好友
呀彤"
靈風人"
呀魚"
CCK"
育賢"
嘉希 (kahei02)
嘉妍"
羅泳"
MAX"
呀飯"
DEE"
嘉希"
可樂"

最近訪客
最近沒有訪客

2008-04-24
2008 年 4 月 24 日  星期四

金日考地理了`

金朝收到大家的打氣SMS...好開心=]

本來諗住唔覆嫁..不過咁多人SD比我...唔覆好似好差咁((-3-))

7點到起身...溫左陣書食埋個早餐就閃去考場LU((-0-))...超怕會遲到((-0-))

由第1日放假起我都再冇試過7點起身了((=v=))

去到竟然冇人囉...打比阿狗叫佢快D到...冇奈FF打泥...同佢傾左陣計=]

同佢傾完好似冇咁緊張了...

原來好多人都係去我果間到考囉((-0-))

我果班的起碼有5,,6個囉...其他班加加埋埋都有6,,7個囉((@@))

PAPER1,,必答題...地圖...唔識做!選答的,,OK啦...

PAPER2,,OK啦!我諗唔太差掛!

跟住放學...即刻開機,,好多MISSCALL((-0-))跟住打左比TUNG..同佢又傾左勁奈...

返屋企的途中不斷有電話打泥((-0-))...聽完一個...下一個又泥...總之就係傾不停啦,,

返到屋企,,打機((-3-))同埋幫TUNG燒碟...

聽日考中文,,大家比心機呀=]

PS`聽日約了食飯...記得`係富善OR富亨考的朋友都可以JOIN我地嫁=]有的搵阿TUNG啦~

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | ... | 239 | »