金日好攰呀!
朝早7點起身...8點返學校補課=(
上到去岩岩好8點...點知LINGLING老師9點先上泥囉((-0-))等左勁奈...
11點以為可以返屋企啦...點鬼知果測驗唔合格囉....要2點再補=[
12點同林子因食完LUNCH...佢就返屋企...而我就周圍行((-0-))
一行就行到1點幾...同KY佢地一起行上學校=]
2點再一次開始我的補課...OK啦...好眼訓囉((-0-))
返到屋企...打機同埋做數`
聽日本來要補歷史...不過我唔返了!我要同FD去溫書=]
同FD溫完之後又去補數學了=(
我的生活就是這麼平凡`
PS...第100篇了=]