呵...好奈冇打日記((-0-))我太懶了`
講返24號先~
果日同SHUM...KY...LW佢地去扭蛋展`
10點7去到尖咀...一路食M記一路等KY!
食完跟住搭船=]好奈冇搭了`{上一次搭係12月31號}
去到冇咩野好睇...同佢地勁扭珍寶珠((-0-))我食左唔知3支定4支`
跟住出旺角=]去左射籃球同影貼紙相=]
玩到好攰((-v-))
跟住去到KFC坐陣...陪KY搵發記...哈哈!
我同SHUM周圍行...同佢行到6點幾先走人...呵呵`
到25號喇~
成日係屋企...冇街出!
真可憐....
所以我好乖咁溫書=]
到金日~
晨咁早就要返去補課...
仲要係我最憎果科地理((.\/.))
8點起身...出門口!
去大中搵埋林子因返去=]
返到去...ANDYSIR自己遲到!!!!!!!!
補左勁N奈...足足3個鐘頭多D((.\/.))本來11點放..搞到12點30先有得放!!!
跟住食LUNCH...返屋企!!!
打先LU..好攰丫-v-"