| 2008-03-12 |
| 2008 年 3 月 12 日 星期三 |
哈哈...XD...我泥打日記喇`
金日考英文丫!!!我衰左喇`
考到差唔多4點...好眼訓哇!!!!
聽日又係我的弱項喇!!!係數學丫=(
日日考果D都係我的弱項=(
咁我有咩係強項丫?!?!?!?!
唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉.........
|
| [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | ... | 239 | » | |
|