金日係放假後第一日返學...超攰的!!!
17號果晚明明12點幾就上床訓...點知係床LOOK到5點都訓唔到((-0-))
搞到我金朝起唔到身...仲遲到TIM...FU*K!!!!!!!
地理...ANDYSIR冇返=]正!!!唔洗測驗{我冇溫到}
英文X2...對返之前做的WS...我都唔記得份野幾時做的((@@))
小息...周圍行...同2TUNG...KAYIN係出面HEA=]
數學...對功課...我超多冇做((-0-))不過LINGLING冇罰...哈哈((-0-))
歷史X2...測驗..冇溫到((-0-))好彩都識DD...
LUNCH...同FF...2TUNG...KAYIN..KI食....超大張枱囉((><))
文學...OK啦...淑儀成日依為有2堂囉((= =))
中文...OK啦!!!
經濟...黃SIR又話唔補課...最後又補...SH*T....超想訓囉!!!
自己一個放學!!!
等車果時..企係我前面的係...5B果經濟MISS同埋果不知明老師{唔太識佢地}((-0-))