金日超超超凍的!!!
冇週會...係上面HEA!!!
隻死人龜拎左我一隻手套...到放學先肯比返我..搞到我隻左手由朝凍到晚((-0-))
地理...ANDYSIR要去影相...我地自由活動...哈哈哈=]
數學...小測..岩岩好合格((-0-))
小息..同KAYIN...SHUM佢地一起=]
中文..冇咩特別的!!!
歷史X2..OKOK啦~~
LUNCH...同KAYIN...SALT係學校食=]
英文...上左陣就要洛去影相((@@))
第一張影的係級相...我高過好多人丫...開心!!!!!!!
企左好奈先有得影...好攰丫!!!
跟住就影班相...OK啦=]
上返去就得返3個字..又係係果到HEA=]
放學...又係自己一個走!!!
又見到佢...真係黑到死!!!!